En av mina önskan från förra året var att jag skulle ha hunnit vara mer i skogen med Fred. Så i ett försök att ändra på det, begav vi oss ut till skogs. Lite svårt att hitta bra stigar för tillfället dock då de för tillfället råder översvämning överallt
Några gamla traktorvägar hittade vi trots allt
Och så jagade Fred en ekorre. Han såg måttligt stolt ut då han fick den upp i trädet
Visar inlägg med etikett Skog. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Skog. Visa alla inlägg
torsdag 9 januari 2014
torsdag 19 september 2013
Höst
Både jag och Fred var lika rastlösa igår. Så vi sprang iväg för att vidga vyerna av Jeppis. Hitta lite mera skog
Sen välkomnade vi en ny vän till bakgården.
Hängde en stund där ute, njöt av solen.
Sen välkomnade vi en ny vän till bakgården.
Hängde en stund där ute, njöt av solen.





