torsdag 26 maj 2011

Drömmen om en 3510i


Uch vad jag är sur och förbanda ( o de skall ni stackarna måsta höra på). Men jag fattar inte kan man inte kräva att en telefon skall fungera mera än fyra månader nu för tiden? Min första telefon höll i hela fem år utan några större problem den andra höll i nästan tre år men nu för tiden håller den bara fyra månder okej jag är medveten om att livstiden för elektronik hela tiden förkortas. Det lönar sig inte att satsa allt för mycket på de för folk skall ändå snart köpa nytt. Men alla e ju inte så. Köper jag en lite dyrare telefon skall den banne mig hålla också!
Att telefonen sen dessutom har varit tre gånger inne på service den senaste gången över tre månader och fortfarande inte fungerar hjälper inte upp mitt humör precis. Oj vad jag önskar att de gjordes 3510i ännu! De kunde man ju i alla fall lita på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar