lördag 24 november 2012

Dagens sex


  • Hällt en kanna saft över mig då jag kom nyducshad och påkläd till köket. God morgon på er med!
  • Sprungit omkring på Loppisar i Jeppis. Kom hem med tre tavelramar och en biografi över Prinsessan Diana. Blir ett nytt försök i morgon
  • Hittade ett skrivbord jag blev väldigt kär i. Som skulle ha varit helt perfekt lixom!
  • Ätit god mat. Kocken hade chili och curry som baskryddor. Blev intressant men gott!
  • Kollat på ett hackig Ice Age film. Antingen kommer jag att bli tvungen att köpa en ny film eller så en ny paly station. 
  • Ätit lite för många popcorn och pepparkakor.
Bonusinfo 1: Freds älg är nu så gott som död. Den har inte ett enda ben mera!
Bonusinfo 2: jag har bilder på allt nästan (utom popcornen och saften!) men ja får ju som sagt int upp någo bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar