torsdag 17 januari 2013

Dagens avstickare

Efter att ganska snabbt ha tröttnat på Jeppis sedan jag kom upp bestämde jag mig idag för att göra en avstickare till Vasa. Hoppade på bussen vid åtta (o själsligt tidigt med tanke på när jag annars har stigit upp den här veckan, det är inte alla gånger bra att behöva vara i skolan först en tolvtiden suck).
Jag jagade runt på stan efter den där blå muminmuggen som absolut inte finns någonstans mera. Har någon sett en? Den skulle verkligen gör mig lycklig!
Jag bokade in en lunch med Bianca. (Den människan kan få vem som helst att bli lycklig) Skrattade,skvallrade och planerade framtiden.
Efter det sökte jag reda på Nora som hjälpe mig att leta reda på en kånken väska som jag nu är en mycket lycklig ägare till! Jag passade även på att ta en titt på deras nya hem, kommer att bli bra det känner det på mig.
Kom hem till ett kök som såg bra mycket bättre ut än det jag lämnade.( Vilka vänner man har! Tack!) och en Fred. Jag är nog en rätt lycklig människa idag jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar