Visar inlägg med etikett Höst. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Höst. Visa alla inlägg

söndag 13 oktober 2013

Höstlov


Har tagit höstlov och åkt ner till Mamma o Pappa. En vecka tillsammans med familj o vänner känns ju inte så dumt efter  de gångna veckornas stress

tisdag 24 september 2013

Ut på tur

Det känns som hösten kom ovanligt snabbt på i år. Så där över en natt. Förra veckan va jag ännu ut på promenad i t-skjorta med Fred men idag kändes det som om både vantar och mössa varit en bra idé. 
Tog oss en tur till Runebergsstuga. 
Och hittade sjön! 



söndag 8 september 2013

Njuter

Njuter av det som börjar kännas som sommarens sista barfotadar tillsammans men en bok om motorisk utveckling. 
I övrigt flyter livet rätt bra på här på korpvägen. Fred börjar känna sig som hemma, lika så jag o studierna har kört igång i ett helt bra tempo. Dock blir d lite dåligt me uppdateringar här så länge  fibern dröjer. Hoppeligen infinner den sig nästa vecka, ni får nöja er med min instagram så länge.