Har tagit höstlov och åkt ner till Mamma o Pappa. En vecka tillsammans med familj o vänner känns ju inte så dumt efter de gångna veckornas stress
Visar inlägg med etikett Höst. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Höst. Visa alla inlägg
söndag 13 oktober 2013
tisdag 24 september 2013
Ut på tur
Det känns som hösten kom ovanligt snabbt på i år. Så där över en natt. Förra veckan va jag ännu ut på promenad i t-skjorta med Fred men idag kändes det som om både vantar och mössa varit en bra idé.
Tog oss en tur till Runebergsstuga.

Och hittade sjön!
söndag 8 september 2013
Njuter
Njuter av det som börjar kännas som sommarens sista barfotadar tillsammans men en bok om motorisk utveckling.

I övrigt flyter livet rätt bra på här på korpvägen. Fred börjar känna sig som hemma, lika så jag o studierna har kört igång i ett helt bra tempo. Dock blir d lite dåligt me uppdateringar här så länge fibern dröjer. Hoppeligen infinner den sig nästa vecka, ni får nöja er med min instagram så länge.

