Visar inlägg med etikett studier. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett studier. Visa alla inlägg

söndag 8 september 2013

Njuter

Njuter av det som börjar kännas som sommarens sista barfotadar tillsammans men en bok om motorisk utveckling. 
I övrigt flyter livet rätt bra på här på korpvägen. Fred börjar känna sig som hemma, lika så jag o studierna har kört igång i ett helt bra tempo. Dock blir d lite dåligt me uppdateringar här så länge  fibern dröjer. Hoppeligen infinner den sig nästa vecka, ni får nöja er med min instagram så länge. 

onsdag 21 augusti 2013

motivation

Är så sjukt taggad att börja studera igen. Längtar efter att läsa böcker, skriva anteckningar, gå på föreläsningar och flumma ihop uppsatser. VILL BÖRJA NU!
Får nöja mig med att läsa öpus katalog om och om igen. Fundera och begrundar. Värderar och planerar.
Hur många kurser tror ni man vågar anmäla sig till? Vad skall man välja? Köra på det gammal trygga så man vet vad man kan förvänta sig eller kasta sig in i någonting helt nytt omedveten om ifall man kommer att älska eller hata det?
Bara de där schemana skulle komma upp! Är det inte ren slutet av augusti? Äch får väl bara ge mig till tåls lite till ännu och hoppas på att motivationen håller sig uppe en lite stund till i alla fall. Annars kan det bli en tung höst har jag på känn.