Sprang en rund i kväll igen, konstaterade att början int känns lika jobbig mera. Kanske ja kan komma någon vart med min löpning o!
onsdag 30 maj 2012
måndag 28 maj 2012
O så vann ju Loreen o ja e int allt för missnöjd!
Helgens konstateranden...
...Sommaren e så gott som här! Häggen blommar och syrenerna e i knopp säkra tecken båda två dessutom blommar lupinerna
... Jag är inte speciellt bra på att kasta pil.
... granen har redan långa årsskott!
söndag 27 maj 2012
Vem skall man välja?
Vet verkligen inte vem jag skall hålla på i Eurovisionen i år. Är typ noll inlagd i vilka låtar som e med och vilka länder o där borde man ändå välja sig en favorit. Vet att alla nordiska länder e representerade utom Finland ( någon direkt överraskad?) och att Ryssland har skickat iväg ett gäng gamla gummor som jag av någon anledning finner väldigt underhållande. ( Vad gick snett där)
Det märkvärdiga verkar även vara att det finns många relativt starka bidrag men inget som så där egentligen sticker ut (inser ja då ja sett alla finalbidragen)
Det märkvärdiga verkar även vara att det finns många relativt starka bidrag men inget som så där egentligen sticker ut (inser ja då ja sett alla finalbidragen)
fredag 25 maj 2012
torsdag 24 maj 2012
onsdag 23 maj 2012
tisdag 22 maj 2012
Dagens kommentar
-Du måste verkligen ha ätit mycket av Fazers exclusive mörka choklad som hållit dig så där smal....
Visste inte att det var ett bantningspreparat kanske man borde äta mera av den!?Med tanke på att ja i mitt liv har ätit en ända av dessa chokladplattor.
måndag 21 maj 2012
lördag 19 maj 2012
Kristiflygare och konfrimation
Min yngsta lillebror blev konfirmerad på torsdagen...
Så nu e hela syskon skaran torr bakom minst ett öra :)
Hann dessutom äta upp angry brids kaka till ( han önskade sig en efter att ha sett morsdagskakan) och spela spel med kusinerna.
Ser ut som det kan bli en lika bra blåbärssäsong i år som i fjol :) (hoppas) Gäller bara att frosten inte hinner ta de!
torsdag 17 maj 2012
måndag 14 maj 2012
söndag 13 maj 2012
Sysselsättning
Fred har ett gropprojekt på gång. Här som där hittar man en grop att snubbla i...Vad han riktigt gräver efter är ju en annan fråga