fredag 24 september 2010

Det där med att vara sjuk

Hade klockan på och ringa åtta idag så ja skulle hinna ringa till studenthälsovården och få en tid till en läkare. Visade sig dock, att de där läkaran var väldigt upptagna för de hade väntetider på upp till en månad. Tror int att någon som har bihåleinflamation e speciellt villiga att vänta i en månad!
Fick i alla fall komma till deras akutmottagning, där de hade hälsosystrar.Har alltid varit skeptisk till sådana! Vissade sig i alla fall att denna dam var riktigt trevlig och hon försökte verkligen sitt bästa! :) Blir man glad över! :D

Så nu sitter jag här i sängen och väntar på att hon skall ringa upp mig, så att ja hoppeligen får mina mediciner och kan bli frisk någon gång! :) Har i alla fall fått en början på mina kommunikations uppgifter, så helt onödig har denna fredag morgon inte varit!

3 kommentarer:

Cecci sa...

btw detta var mitt hundrade inlägg i denna blogg! :)

Anonym sa...

krya på dej :)

Cecci sa...

Ska försöka! :) Kram

Skicka en kommentar