måndag 27 september 2010

Måndag morgon

Nu har jag anmält mig till stöd- och serviceverksamhet. Vet egentligen int riktigt om det är min grej men tyckte det lät intressant när en av mina vänner berättade om den så skall nu gå o se vad det är! :)
Fred har fått en vana att väcka mig åtta alla mornar! Inga undantag här inte! Nä men det e ju nog helt bra egentligen man kommer upp o får saker gjorda! För tro mig det e näst intill omöjligt att krypa tillbaka i sängen efter det! För moron är Freds bästa tid! han yrar runt till allt!
I morse när ja tänkt äch går o drar mig lite ännu, kom han springande med sin älg, la sig brevid sängen och började pipa med den! Lycka till att få sömn säger jag bara!
Idag skall jag ha sista föreläsningen kommunikation. Sen e de bara tenten kvar! Det värsta e att jag ännu int fått mina böcker trots att ja beställt de hoppas på att de skall komma idag! Skulle verkligen börja behöva de nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar