fredag 10 december 2010


Efter som detta är första fredagen på länge som jag tvingas ( för att nu överdriva lite ;)) så skall ja fira den med alla veckans fin fina program jag missat. Så som Paradis Hotel, Ung o Bortskämd, Robins o lyxfällan.
Därtill tänker ja dricka fullt med smurflimsa.
eftersom jag dessutom ha städat idag, kom på att de just e jul om ja vill ha julpynten upp så vore de väl tid för dem nu eller ? speciellt med tanke på att ja om mindre än en vecka får jullov. Därav bilden. Just det ja Fred bet sönder mitt minneskort därför ha de vari lite knaft med bilder. Finns ju nog andra orsaker oxå !

4 kommentarer:

dessi sa...

va myssig de ser ut o tassiga fred som biter i allt :)

Cecci sa...

Tack! :) du menar nä de va ju nog lite mitt fel som lämnat minneskortet ute. men de va lixom ingen lång stund o vips så var han där!

dessi sa...

fred e snabbsidu :)

Cecci sa...

Definitivt! :)

Skicka en kommentar