fredag 3 december 2010

Tredje december

Ifall det var någon som funderade så ja jag lever nog ännu! :) Det händer bara så mycket förtillfället, eller mycket o mycket men låt oss säga så här bloggen har väl kanske inte första prioriteringen för tillfället. ;) Men ja kommer inte att sluta. Kom på nämligen här om dagen att de nog fanns en orsak till varför jag började blogga egentligen. För att kunna dela med mig av det som händer i mitt sjukt intressanta liv. :p När det inte e någon som ja kan storma in till o berätta allt som just hänt kan ja skriva de istället o då då ha ja lixom ändå berättat de fast int på samma sätt. Men det känns bättre. Därför saknar ja att int blogga då ja int har möjlighet till det för ja måste få berätta vad som händer omkring mig. Jag e bara sån helt enkelt.
btw ha ni hoxa att de e ren tredje december? O ja ha int skrapa en ändå ruta ännu! Hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar