lördag 1 oktober 2011

Lördagsmys


Efter en sprängfylld vecka och med ett humör som växlat lika snabbt som viden svänger kappan för andra börjar det kännas rätt skönt att de e lörda kväll ( tänkte skriva freda de där med föreläsningar på lördagar råddar bort en totalt!)  o det finns inget inplanerat. Så nu skall jag ligga o äta godis o sörpla i mig min lördags cider o se en av de där hopplöst romantiska komedierna.
Och se på fred medan han tuggar i sig ben. Han fick vara med till musti o mirri o välj själv ( hur mycket han nu sen valde han satt bredvid och väntade att matte skulle bli klar) . Och ja jag vet det är extremt bortskämt tro mig ha fått höra de. Men jag tycker att satsar jag 60 cent  i veckan på ett ben till Fred ( det var iof första gången han fick ett! I Vasa) så e de inte hela världen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar