torsdag 24 november 2011

Morgonmänniska

Jag är absolut ingen morgonmänniska det tror ja alla människor som umgåtts med mig kan hålla med om. Pratar  man med mig får man enstaka ord till svar. Någo mer har ja lärt mig att it säga för då kommer de någo fult. 
De flesta människor accepterar detta, för de vet att bara ja får morgonmål i mig blir allt bra igen. Jag uppskattar verkligen de människor som  accepterar detta. 
Men så finns de som int klarar av att acceptera detta utan ändå måste komma med små skämt, kommentera och fråga. Och så klarar ja de till en viss punkt ( det e klart de beror lite på sällskapet o hur länge denna stubin gäller men så där vardagligt) och sen,sen exploderar ja int bokstavligen men nästan. Det värst som finns är då människor som börjar kommentera varför e du så arg? Is int stress upp dig så....
Det blir int precis bättre kan jag säga. Den här morgonen började precis så. 
Till mitt försvar kan jag säga att har man huvudvärk ännu till hjälper de inte upp saken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar