torsdag 3 november 2011

Snabbvisit i Åbo

Efter att ha längtat i en evighet hittade jag äntligen till Åbo. Det där med att hitta var väl egentligen det minsta problemet, mera att få kalendrarna att gå ihop. Lyckades iaf få en dejt både Nina och Heidi :) Värre kan man ha det!
Efter dejatadet o ett visst yrande på stan, gick jag hem med Akis. Vi firade kväll med tortillan och ett helt överdukat bord med allt från vattenmelon till salsasås. :) Så nu har vi gått upp ett x- antal kilon igen. ( Eller jag iaf :) ) Dessutom såg vi på film, men tror ni ja kommer ihåg vad den heter? Bra var den iaf. 

Haha ja o jag lyckades tigga till mig hennes blå marimekkon :)  Sover med ett par svart-vita hos André så känns tryggt. 

Akis däremot hade sina mummin och jag måste väl erkänna att de nog vinner över marimekko :)
Tisdagen gick i sitzens tecken, vi han i ärlighetens namn inte med mycket mer eller ja att äta förstås :p och Knut fick hålla koll på kronan vi skulle ha med oss. 

Akis var bodygard till en av sina kompisar men på något vänster var vi ihopkopplade....

Fascinerades av Åkas vägar, tycker de var lite coola. :) 

Gör en grimas, jo vist, vi kan ju konstatera att Akis lyckades lite gran bättre än jag! 

På vägen hem hittade vi en palm, och efter detta är bilderna inte värda att publiceras mera ( som om de någonsin varit de!) Men med blåmärken i handflatorna ( Mamma funderade hur jag lyckas med allt sånt, att skada mig själv alltså) och en sångbok i väskan så kan man ju konstatera att de var en lyckad kväll och en lyckas snabbvisit! 

5 kommentarer:

Akis sa...

Haha, ja nu e man ju söt xD haha :) Men cilla, du ska int glömma den matchande marimekko handduken ;) Hiiihi ^^ O jo, kilona kom nog till ;)

Cecci sa...

Haha sant, glömde den. ;)

Akis sa...

O Knut då? Var e han me sin krona? :P

Cecci sa...

Skit laddade nog upp en bild med honom o men den ha rymt! Morr måste fixa en! Bra att du påminde :D Var meningen att han sku få komma med!

Akis sa...

:D

Skicka en kommentar