fredag 2 december 2011

För er som undrar


Denna lista har figurerat runt lite här och var den senaste tiden bland bloggar jag läser o eftersom jag egentligen inte har något annat att komma med en kväll som denna så...

Vad har du på dig idag: Vit race marin huppari och mina puma mjukisar det bästa min syster någonsin övertalat mig till att köpa :)
Vad använder du just nu för skor: Inga sitter i soffan, men ja under dagen ha mina gula hai stövlar varit i användning likt mina vinterstövlar och länkare.
Favoritfärg på kläder: Blå, vit o svart helt klart,

Senaste person som
Sov i din säng: Måste vara pojkvännen någo annat vågar ja int skriva.
Du pratade med: pojkvännens mamma
Du delade en drink med: behåller mina för mig själv. Egoist ja vist!
Du gick på bio med: Bianca :)
Du gick på stan med: Pojkvännen :)
Skällde på dig: måste vara pojkvännen det med eftersom ja alltid stressar såå...

Senaste
Låt du hörde: Kvällens låtar i Idol
Film du såg: Breaking dawn
Mat du åt: Wok  ala "Svärfar"
Kram: Hmmm pojkvännen ( kommer att bli enformigt d här!)
Puss: Pojkvännen ( jag varnade er!)
Fest: Olliskväll me brorshan o hans polare
Känslan: godissug
Ilska: mera irritation länge sen ja va riktigt arg
Resa: räknas Nykarleby? Det e ju norrut... Annars Stockholm
Glädje: Fred
Dröm: Att en av mina saknade vänner var i Vasa...
Boken du läste:  Historien om Sverige, börjar vara länge sen ja läst någo värdelöst...
Personen du träffade: Pojkvännens familj.
Personen du pratade i telefon med: Pojkvännen
Personen du fick sms av: Posten men de e ingen person måste vara Jonas.
Gången du var utomhus: Idag rastade Fred kring nio före det på långpromenad i ett par timmar :)
Gången du sov: i morse innan ja vaknade
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För lite på två veckor sen
Saken du köpte: Hundmat nej ett par strumpbyxor

Om dig
Namn: Cecilia
Ålder: 21
Smeknamn: Cecci,cilla,gluffis o monster
Syskon: Två bröder o en syster. Helt bästa alla :)
Sysselsättning: Tv tittande och sims spelande har blivit en ohälsosam sysselsättning
Bra egenskaper: Pojkvännens sa snäll, omtänksam och rolig.  Upplever mig mera som sprallig. Du är som en golden retriver valp brukar en av mina vänner säga förklara väl en del :)
Dåliga egenskaper: Envis men de int bara dåligt! Gör att ja får saker gjorda o
Linje/klass: Socialpolitik tredje året
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: oftast 40 men ibland 39 o ibland 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar