tisdag 24 april 2012

Mognadsprov skrivet!

4 kommentarer:

Nora sa...

Vaaa?! Har du kandin inlämnad å sånt då? :O vau! Kanske jag borde ta o skriva min klar då ;D

Cecci sa...

Nepp fick int den språkligt godkänd under presentationen så de e nog int klar blir att lämna in den först i augusti tror ja! :( Tar ut mina betyg då istället har ju ingen panik efter de egentligen. Men fick skriva mognadsprov för de eftersom vår dedline var så nära på. Kämpa på! :D

Nora sa...

oj, hur ska jag då få min språkligt godkänd :/ jag måst nog ha någon o se över mitt språk ännu, nä egentligen är det ju ingen brådska med betyget, bara min chef som väntar på att han ska få skriva in i deras register att jag är pol.kand :D

Cecci sa...

Hahaha :) Gillar det där med Chefen. Tror nog att du får den fixad. Hade mest stavfel jag som måste åtgärdas! Känns så onödigt tidskrävande bara. Varför kan word int veta vad man vill skriva egentligen och använda sig av ord som passar i sammanhanget lixom? Skulle vara sjukt mycket enklare!

Skicka en kommentar