tisdag 12 juni 2012

Popkalas!

Systrarna Westerholm packade sina väskor, smet iväg från jobbet och styrde kosan mot Ekenäs i lördags.
På vägen plockade vi upp en Akis (eller ja det var hon som plockade upp oss egentligen men...)

Popkalas stod på schemat och man kan väl lugnt säga att det inte var någon större besvikelse trots att regnet stundvis öste ner . Han träffa en massa människor jag inte sett på en evighet, alltid lika skönt!

Vi kollade bland annat in Eric Amarillo och ja kände mig lite som den enda som inte visste vem han var före han började spela.

Någonstans där mitt i allt tjatade jag till mig en kopp te också. ( Mina fötter höll på och dö, av köld ). Den svenska björnstammen var oxå där o jag känner mig lite besviken hade hoppats på så mycket mer! 

Och sen efter vad som kändes som en evighets väntan ( iaf för mig) spelade Timbuktu och Damn och ingen var besviken! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar