torsdag 4 oktober 2012

Våffelkalas

Efter att ha varit duktig studerande och skrivit över tre sidor text, diskat, tvättat och agstat över regnkläder känns det som att jag har rätt att logga in på bloggen och berätta om vad som helst. (Det finns positiva saker med att ha en mokkula men kan gömma den för sig själv, skrivandet blir mycket effektivare då för man e helt enkelt för lat för att stiga upp o söka den)

Så för att övergå till gårdagen. Vi hade våffelkalas hos mig. Jag och en drös med andra trevliga typer. Vi hade tom saft för att göra det hela lite mer trovärdigt för oss själva. 
Jag har aldrig riktigt varit ett fan av grädde. Känns bara tjockt och äckligt o så där fett men till våfflor skall man ha det. Punkt slut. Slut diskuterat lixom. 

Och så plockade jag fram party alias. tror det har blivit lite av mitt nya favoritspel. E sjukt skoj att förklara en massa ord och hitta på både den ena och den andra berättelsen. 

Nu skall jag ägna resten av dagen åt att äta kvarlämna våfflor, redigera foton och packa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar