torsdag 19 augusti 2010

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Pyjamas ( kan bero på att ja e påväg o sova men int hunnit så långt än! XD )
Vad använder du just nu för skor: inga ja brukar föredra att sova utan skor! ;)
Favoritfärg på kläder: mörkblått! :) Men alla dessa basfärger e egentligen fiffigast!

Senaste person som
Sov i din säng:
hmmm Jag
Du pratade med: Min syster
Du delade en drink med: Måste ha varit med min bror
Du gick på bio med: De e helt sjukt länge sen ja va på bio men ja har en gissning om att de var med Nina och Heidi! :D
Du gick på stan med: Syrran antagligen, vi brukar kunna det där med att spendera pengar, nej vänta nu Mamma och Pappa!
Skällde på dig: Brix ( mina övriga familjemedlemmar skäller int!

Senaste
Låt du hörde:
hmmm någonting min bror spelade... typ dunka dunka! ;)
Film du såg: har sätt jätte få filmer i sommar! tror de var typ slime! ( eller hur det nu sen skrivs!)
Mat du åt: smörgås räknas det???
Kram: Min syster alternativt Fred.
Puss: Fred eventuellt Brix
Fest: hmm ja vet int säkert någon krogkväll....
Känslan: "jag borde så int göra det här"
Ilska: över min mage som definitivt int fungerar som alla andras magar!
Resa: Dålig på att resa blir mest mellan Vasa o Ingå, men i nästa år! :)
Glädje: över att ha kommit på vad jag vill göra!
Dröm: tror den handlande om ett gängbråk...
Boken du läste: trollkarlen från oz e den bok ja senast läst klart men ja har minst fem halvlästa! XD
Personen du träffade: Min Familj.
Personen du pratade i telefon med: Akis!
Personen du fick sms av: Nina
Gången du var utomhus: i kväll när ja var ut o fota o gå med Fred.
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag.
Saken du köpte:
färskpasta o grädde ( en riktig klorisnål diet! XD )


2 kommentarer:

Akis sa...

Haha, de där va lite roligt att läsa :) Personen du pratade i telefon med: Akis! :) Kanske ja borde ringa dig lite oftare o int bara texta ;)

Cecci sa...

haha hör du ja e lika skit på att ringa! Jag kommer mig int för o nu när vårt telefonnät har varit lite till o ifrån drar man sig för att ringa!

Skicka en kommentar