söndag 22 augusti 2010

På jakt efter skogens guld

Det håller på att bli höst! Det finns ingenting som int tyder på det!
Men för en s skull har ja int den där tunga känslan att nu nu e allt slut de blir mörkt kallt och vått. Inget vinnande koncept!
Men kanske e det de att ja hade en helt underbar höst och vinter ifjol som gör det, och medvetenheten att de med största sannolikhet kommer att bli en lika bra höst?


Vaknade kl nio i morse, Pappa var påväg o plocka svamp. ( egentligen vaknade ja av min telefon som pep att akun var slut, men ja har fortfarande int kommit mig för att sätta den på laddning. så den skriker ännu, troligen kommer den att dö snart!)
Vi begav oss i alla fall ut i skogen för att se om vi skulle kunna hitta någonting att fylla vår korg med.
Jag var mest på jakt efter bilder, har en ide om att ja vill fota en massa nu jag vet int riktigt varför men det känns bra o tryggt. Speciellt bilder från naturen. Kanske e de bristen på natur i stan som gör det sen att man vill ha någonting att kolla på i vinter sen? Jag vet int.
Önskar i alla fall att vårt nätverk var lite snabbare så att ja kunde fulla bloggen med dessa bilder, en omöjlig uppgift då det tar mera än en kvart att få en bild upp! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar