torsdag 7 oktober 2010


Efter som en av mina vänner, vi kan kalla henne Akis, påpekade att ja int uppdaterat min blogg på länge så skall ja nu göra ett försök!
Grejen e den att ja int ha haft någon större bloggiver o för det andra int haft tid! Har spenderat mer än vanligt tid i skolan ( har haft hela två föreläsningar denna vecka! ) Därtill ha ja sålt biljetter ( ti kräftisen som de fortfarnade rums med folk på om man vill! :) ) och gått på diverse möten!
Men mesta av min tid ha faktiskt gått åt till att umgås med vänner! Något som hör ti de absolut bästa i livet! :)
Så thats what my life is! But i like it!

5 kommentarer:

Cecci sa...

Bilden ha ja slutit av Nora! I hop om förlåtelse! :)

Anonym sa...

äter fred juss :)

Cecci sa...

nää han tittar på Nora och Nina! :) Vi sitter nog längre ifrån bordet egentligen än vad det ser ut på bilden!

Akis sa...

Jag tycker på något konstigt vis om den där typen som du kallar till Akis. Vad heter hon på riktigt?! :) O hon har ju ett så fint smeknamn, tänk att nån har samma smeknamn som jag :D

Cecci sa...

haha ja vilket sammanträffande! :) Världen e rätt liten sidu! XD

Skicka en kommentar