måndag 18 oktober 2010

Måndag morgon

Vet ni en människa kan sova sjukt länge! Har sovit elva timmar i natt o vet att ja skulle ha kunnat sova en del till men, beordrade mig själv att stiga upp! Har ändå en del grejer jag måste fixa i dag så!
Men samtidigt känns det nog som om det var en rätt bra ide det där med att ligga under täcket! Med tanke på hur det blåser och lever om där ute! Skall i alla fall ta mig till Brändö en sväng o återlämna en brödrost ja lånat! :)
Borde egentligen ta mig en tur via Tritonia samtidigt men ja tror faktiskt jag struntar i det! Det måst gå att få tag på en doktorsavhandling på något annat sätt än att bege sig dit! ( hmm misstänker dock starkt att de e lite omöjligt!) Kommer i alla fall att bli tvungen att gå via stadsbibban så ja skulle få någon början på mina uppsatser!För av någon konstig anledning gör de int sig själva!
Är i alla fall sjukt glad över min cykel idag det kommer int att ta timmar att röra sig åt de olika hållen i alla fall! Ett stort plus! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kan koppla av nu då du vet att inte fred måste ut jag är hemma idag blev sjuk under natten..

Cecci sa...

okej! :) Nå då har han det garanterat bra! :D

Skicka en kommentar