onsdag 20 oktober 2010

Tomt!



Det e jättetomt i min lägenhet, int så där sakmässigt ( har antagligen mera saker än vad en etta egentligen tillåter!) Men Fredmässigt. Han är nämligen på mammendagis och det märks överallt!
Det e ingen som räcker på sig på morgonen och berätta
r att han vill ut!
Det är ingen jag slår tårna i när han envisas med att l
igga under skrivbordet.Ingen som får plötsliga adhd anfall o springer runt runt runt. Ingen som står ynkligt vid soffkanten och tigger sig upp!
Men det värsta av allt e nästan att de e ingen som kommer glatt skuttande emot mig när jag kommer hem!


3 kommentarer:

Cecci sa...

Så nu kan jag inte bestämma mig ifall jag skall stanna hit uppe under veckoslutet eller åka ner o hälsa på min yrboll!Saknar honom massor i alla fall! KRAM FRED!

Anonym sa...

du är också efterlängtad här men du gör som du vill, beroende på kompisarna fred har de bra, lite busig men de får man vara

Cecci sa...

:) Kram

Skicka en kommentar