söndag 7 november 2010

home sweet home



har inte känt mig riktigt hemma i min lägenhet på hela hösten, de har varit så där en plats att sova på men int så där att ja varit glad o lycklig över min lägenhet. Trodde att de berodde på de att de int var lika spänd o nyfiken på lägenhetslivet i år. Men ja kom igår fram till att de e int de.
orsaken var helt enkelt den int var som ja ville. Nu när ja har alla mattor på golvet o gardinerna i rätt fönster osv känns det mycket mera som ja! För ja vill ha mitt sovrum vitt o ljust medans kök/vardagsrum gärna får vara med färgglada o
ha mera liv i sig det e så ja vill ha det och de e så ja mår som b
äst! Då allt e där de ska! :)
egentligen ser det mysigare ut på kvällen i mitt vardagsrum då ljus e tända o mörknet speglar sig så där härligt!

2 kommentarer:

daniel sa...

de ser jätte fint ut :)

Cecci sa...

Tack! :) Kram

Skicka en kommentar