måndag 1 november 2010

Våfflor


bestämde mig för att göra våfflor ida inte för att jag var särdeles sugen på just våfflor utan mera av den orsaken att jag hade ett våffeljärn i garderoben och jag ville veta om det fungerade.
Det gjorde d!
Men receptet jag använde mig av ti våfflorna stämde inte, det utlovade 1o stycken o ja fick ynka fem o en halv! :( Vad jag nu egentligen skulle ha gjort med 10 våfflor vet ja int riktigt.
Så nu sitter ja här med fem och en halv våffla och kons
taterar att ja egentligen borde städa och att ja int vill ha de där våfflorna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

sku de vara närmar skulle vi nog komma på våfflor de ser goa ut

Cecci sa...

:) äch då men vi får fixa nästa gång! :)

Akis sa...

Cilla, om ja sku va i Vasa sku ja komma o våldgästa dig direkt o int bara för att du har våfflor MEN dom där våfflorna ser riktigt goa ut :)

Cecci sa...

Haha tack! :) låter bra! Måste nog flytta söderut så min matt får någon åtgång! :P

Akis sa...

Kom ti Åbo ;)

Cecci sa...

I will! :)

Skicka en kommentar