lördag 5 mars 2011

En plan?

Ibland blir livet inte riktigt som man tänkt sig, jag hade massor av planer för tiden ja sku vara ner men ingenting av det har egentligen blivit av. Istället har jag tillbringat dagar i sängen och på sjukhus. Och nu var det meningen att ja skulle börja söka mig norrut igen mot mina vänner och André men nu blir det inte så heller!
Ibland funderar jag om det överhuvudtaget lönar sig att planera någonting? Det tycks ju ändå aldrig bli som man planerat.Kanske ja bara borde fortsätta mitt spontana liv o göra saker som känns bra just då? Men samtidigt känns det som om det kan vara bra att ha en plan att gå efter ibland o.
Det är väl det som kallas livet när ingenting egentligen blir som man tänkt sig och det blir väl just det när man inte vet vad man vill med sitt liv egentligen. Detta blev ett ända rådd jag ursäktar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar