måndag 28 mars 2011

Månda morgon

Det här med effektiva mornar har väl blivit lite av min grej. Får en massa gjort där mellan nio o tolv. Hade egentligen klockan o ringa redan åtta tänkte nämligen traska till studenthälsan i vissa upp mitt öra men konstaterade att de inte blivit värre i alla fall så ja tänker se hur det utvecklas först. Hur som haver.
Nu har jag i alla fall fått min del av uppsatsen skriven :) (vilket innebär att ja kan börja på nästa jeee...) Nää men de e alltid skönt att få saker gjorda. Dessutom har ja fått tvättat och vikt tvätt, och vet ni vad man ser golvet i mitt badrum igen! :)
Så allt är egentligen helt perfekt om man bortser från att d fallit flera cent snö i natt o drömmen om bara gator blir fortfarande en dröm.

2 kommentarer:

Nora sa...

Igår när jag gick till stan märkte jag att det var så bart att jag skulle kunna börja cykla igen. Idag på morgonen märkte jag att de hade kommit snö, men tänkte att de säkert smält bort under dagen, så på eftermiddagen tog jag på mig vårkläder, hoppade på cykeln och styrde den mot stan. och svor :/ int gick de ju alls så bra att cykla

Cecci sa...

Tänkte exakt det samma!Men hade bestämt mig att nej nu skall ja börja cykla så tog även ja cykel och kan väl konstatera lite samma sak. Halva vägen gick bra men sen plötsligt blev de skugga o is! :(

Skicka en kommentar