onsdag 29 februari 2012

Lyxliv

Juice hör till en av de där sakerna ja alltid har i kylen ( ja o OST förstås!) En dålig morgon kan alltid räddas av ett glas juice. Oftast e de någon av de där billiga pirkka varianterna som alla smakar ganska lika sist o slutligen. Men här om dagen då jag vari i Citymarket såg jag att de hade fått in något nytt Brämhults juice stod och suktade över en burk ett tag men köpte ingen ( nästan 4 € för en liter juice känns ändå lite väl...) så men igår när ja var där (igen) och de hade en euros dagar och alla dessa stod uppradade snappade jag åt mig en. Och jag är totalförälskad så mycket mer juice än pirkkas juice. 

2 kommentarer:

Nora sa...

fick man dem för 1€ i tisdags? De ser iaf ganska lyxiga ut, med flaskan o allt, tur att smaken o var bättre så de int bara var flaska de ville ha betalt för (:

Cecci sa...

Ja så betalade ja för min hur så? Nää sku just fattas de!

Skicka en kommentar