tisdag 28 februari 2012

Problem

Det har uppstått ett litet problem här på verkstadsgatan. Fred och jag har helt enkelt lite olika åsikter om mitt skivas. Han anser att ja helst ( eller absolut) skall ligga i sängen eller soffan då jag skriver på datan. Själv tycker jag detta inte är så effektivt utan sitter hellre vid ett bord.
Detta har resulterat i att jag sitter och skriver och han sitter o gnäller bredvid på golvet. Resultatet av det är att jag skriver tills mina nerver tröttnar. Vet ni hur irriterande det blir i längden? Då mutar jag honom antingen med ett ben eller en leksak. Detta kan upprepas ett tiotal gånger.Tills allt brister o jag flyttar mig till sängen. För att så småningom hamna på alla di där sidorna ( läs FB, bloggar o dyl) som inte har något som helst med varken migrationspolitiken i europa eller ADHD att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar