torsdag 8 mars 2012

Hockey

Var alltså på mitt livs första ishockey match igår! Bianca lurade med mig o ja kan int säga att ja e direkt missnöjd. Att vi i första halvleken int hittade våra platser o rusade upp på ståläktare istället gjorde int så mycket. Till andra halvleken ( nå heter de ju så?)  hade vi lyckats hitta våra platser. Dessvärre var den delen rätt trist. Hände int mycket. I tredje smällde det! :)
Dessutom fick vi kasta badbollar!
Konstaterade även för mig själv att ishockey e nog den ända sport man kan få mig lurad att se på. För det händer oftast något hela tiden o sen kan man ju alltid hoppas på utvisningar och skador!
Nu skall ja övergå till mitt normala liv igen tyska och pedagogisk psykolog står på schemat, trevlig kvinnodag på er med!
O ja Sport vann!
Tack till Jonas som körde oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar