onsdag 14 mars 2012

Vårskor

Jag var helt övertygad om att de var ett par grå converse som var mina vårskor för det här året.Men nästan direkt då ja kom in hittade ja dessa istället. Samma pris och något som kändes som mycket mera sko. (Converse e snygga med de passar egentligen int för mina fötter :( de e lite kinkga.) 
 Fred tycker det fanns sjukt mycket intressantare saker att fota än ett par trista skor. (eftersom matte nu int tänker sätta de på sig o gå ut med mig) 
Och nej han har int så där oproportionellt huvud egentligen vet int riktigt hur de kommer sig på bilden.


2 kommentarer:

Nora sa...

va snygga skor, tio poäng!! De ser nog bekvämare ut än ett par Converse, eller åtminstone känns Converse inte alls bra på min fötter.

Cecci sa...

Nä int alls på mina heller vet int riktigt hur folk kan gå med dem men kanske vi bara har ovanligt gnälliga fötter?

Skicka en kommentar