söndag 10 februari 2013

Lördagstårta

Det blir väldigt lite matinlägg här på bloggen nu för tiden. Speciellt bakinlägg av helt naturliga orsaker. Är man över tjugo pers som delar på samma kök har man inte riktigt samma möjligheter som då man har ett för sig själv. Dessutom finns här rätt dåligt med utrustning. Så igår då jag smet hem för att tvätta lite tvätt passade jag på att röra ihop en kaka. Vad dem smakar har jag fortfarande ingen aning om, den står nämligen helt fint där i kylskåpet och väntas på att ätas.

I övrigt konstaterade jag att jag måste köpa en ny kakform till hösten en sån som inte har löstagbara kant.

2 kommentarer:

dessi sa...

Hej blev den god den ser super god ut plus att ja hitta receptet på den idag :P

Cecci sa...

Den blev helt okej :) Borde ha satt i lite mera sylt så skulle de ha blivit god. Sen bytte jag ut kvargen mot kvarg med Lime och vitchoho hur gott som helst

Skicka en kommentar