söndag 3 februari 2013

Söndagsgöror

Egentligen hade jag tänkt ägna denna söndag åt att göra absolut ingenting. Anser lite att det är orsaken till varför vi en gång fick söndagar i veckan. Men nu blev det ju inte riktigt så. Ett gäng danskar tyckte nämligen att vi skulle besöka gamla hamnen här i stan och eftersom jag aldrig varit där kändes det som en rätt bra idé. Vi packade med smörgåsar och vatten och gav oss av på en tur. Gick helt bra ända tills vi kom till isen. Ingen av våra vänner var nämligen fult säkra på att den verkligen skulle hålla. Gick helt fint en bit. Sedan måste vi absolut i land. Och tja stranden vi valde var ju kanske inte den bästa att gå i land i. Visade sig att området hade staket runt hela sig. Där stod vi som sedan fångade på en gård.

4 kommentarer:

Nora sa...

Cessi nu har jag också börjat drömma om en kånken, eller drömt har jag väl alltid, men nu har det gått över till att övertyga mig själv om hur mycket jag behöver den ;D

Cecci sa...

Vet du vad det värsta med Kånkenväskorna e? Man blir beroende, jag ha typ int använt in handväska alls efter att jag köpte den. O ja säg så här alla evenemang är verkligen inte passande för kånkenväskor. Men lika väl övertygar jag mig själv om att de nog är så och tar min kånken.

Nora sa...

E330 är det ämne som gör att man blir beroende (om du kollar på godispåsar ser man ofta att de innehåller just det ämnet) undras om det finns i kånken också? ;)

jag har lite i planerna att leta fram mammas gamla kånkar (blir det så i flertal?, en kånken, två kånkenar? nej,två kånken ryggsäkar måst det ju vara!) och se om jag skulle få två söndriga omfifflade till en hel, och om jag inte lyckas(läs:ger upp) så får jag lov och klara mig utan.

Cecci sa...

De fanns nog int med i innehållsförteckningen. Konstigt.
Kanske de beror på någonting annat?Kärlek?

Skicka en kommentar