lördag 9 april 2011

Soliga lördagar

Vet ni denna lörda ha börjat oerhört bra från min sida! :) Vaknade redan halv nio ( ja vet de e int supertidigt!) o fick int riktigt sömn så bestämde mig för att ta en länk med Fred i solen helt ljuvligt
:) Sedan åkte jag till Malax ( ja du läste rätt) o så på sfi mästerskap i bänkpress ( ja du läste rätt igen) och nu sitter ja här i min säng nöjd över livet och den funna laxbiten i frysen.

Kom på här om dagen att ja borde börja tömma det jag har i frysen inför sommaren. Onödigt att lämna något lite kvar o därför måsta ha kylen igång. Dessutom passar det min plånbok perfekt för tillfället. :)

Nu är det bara en finskatext som ligger och gror i bakhuvudet, men varför stressa med den d e ju trots allt bara lörda idag ännu o Fred vill bli kliad på magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar