torsdag 28 april 2011

Vissa dagar e bättre än andra...

Jag tycker verkligen inte om att bråka men just nu känns det som att ja inte gör mycket annat än bråkar. Antingen båkar jag eller så bråkar allt med mig! ( Fick tillbaka min telefon idag och insåg att allt är raderat från den! Skulle ha kunnat leva med att inte ha någo tema,bakgrundsbild eller välja färg. Men att leva med Nokia tune och utan spel det blir lixom för mycket!) Allt detta resulterade i att jag var så full av energi att jag måste ut o springa för att få den ur mig. Det ni!
Det värsta e när jag själv märker hur sur och irriterad jag är. Då blir jag lixom ännu mera irriterad på mig själv för att ja e irriterad! (hängde ni med i alla irriterande? Bäst jag säger en gång till irriterad :p) Grejen är ju sen den att sen tar jag ut allt detta humör på människor ja egentligen tycker om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar