fredag 22 mars 2013

Sista dagen vid LTU

Efter en veckas praktik hade vi avslutande presentationer vid LTU igår. Presenterade våra bildaktiviteter och tog del av de andras erfarenheter. Vi jobbade med fläktar under min praktik så vi passade på att göra vindsnurror med barnen. 
Jag gjorde klart min angry birds. Lakade den. Nu hoppas jag bara på att den klarar av resan hem hel i min kappsäck. Den har ju redan visat mod på styrk genom att överleva bränningen. Var rädd att den skulle spricka, en toffs föll av men det känns som jag kan leva med det. 

De hade marknad på storgatan idag. Någon direkt orsak till det fann vi inte men mysigt var de i alla fall. Fastnade lite för länge vid godisståndet.  Hade svårt att bestämma mig.

Kvällen avslutades med traditionell svensk smörgåstårta. 


Själv fick jag räksmörgås, den var god!

Efter åtta intensiva veckor skall våra vägar nu skiljas åt. Luleå delen är slut och påsklov står för dörren. Alla åker hem till sig för att sedan åter förenas i Norge om två veckor. Stämningen var bar mycket bättre än vad bilden vill påstå. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar